Transports i despeses d’enviament

En finalitzar la compra hauràs d’indicar una adreça a la qual enviar la teva comanda. Si ho prefereixes, també podràs seleccionar l’opció de “recollida en botiga”. Aquesta modalitat de compra no té costos de transport associats, però hauràs de venir a la botiga física a recollir la comanda personalment.

En el cas de compra de mobles, l’entrega es farà a botiga, no es fan enviaments.

Les despeses d’enviament no estan contemplades en el preu i seran afegides en el moment de finalitzar el pagament. Per facilitar el procés de compra disposem de tarifa plana per als enviaments, de manera que el preu és fix independentment del pes, dimensió o nombre d’articles que hagis comprat. 

Les comandes les preparem i enviem a les 24 hores següents a la confirmació del pagament i s’envien i reben en dies laborables. A aquest termini hauràs d’afegir el transport de la teva comanda. 

Aquí tens els terminis de lliurament, els països als quals enviem i els seus preus:







Seguiment d’enviaments

A Fusta’m treballem amb MBE per als enviaments a Espanya peninsular, Correus Express per als enviaments a Balears i MRW per als enviaments a la Unió Europea. 

Per tal d’assegurar el lliurament en el termini desitjat et preguem que prestis atenció en omplir les teves dades ja que no ens fem responsables per les demores o complicacions que puguin haver en el lliurament a causa de dades errònies o incompletes.

Un cop enviada la teva compra rebràs un correu electrònic amb el número de seguiment del teu enviament, el telèfon de la companyia transportista i la data prevista per al lliurament. Fes servir aquesta informació per conèixer en tot moment l’estat de la teva compra via web o telefònica.

No sempre és possible realitzar el lliurament en un primer intent. En aquest cas l’empresa transportista et trucarà per telèfon per acordar una nova data/hora de lliurament i en cas de no poder contactar deixarà un albarà amb tota la informació oportuna per poder sol·licitar un nou lliurament. És la teva responsabilitat gestionar el lliurament amb l’empresa transportista ja que després de 5 dies al magatzem el transportista ens retornarà la teva compra. Recorda que amb el número de seguiment que rebràs per correu electrònic podràs gestionar en tot moment el lliurament de la teva compra directament amb l’empresa transportista.